خرید فیلترشکن SSH

خرید فیلترشکن SSH

بر اساس اطلاعاتی که از سایت SSHLAN.com ارائه شده، این سایت یک سرویس VPN امن را ارائه می کند که به کاربران امکان می دهد بدون کاهش سرعت به محتوای با کیفیت اینترنت دسترسی داشته باشند. مشتریان می توانند با ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین برای خرید اشتراک پرداخت کنند.

سایت سه بسته VPN با مدت زمان 3 ماه، 6 ماه و 1 سال را ارائه می کند. بسته 3 ماهه 8 دلار، بسته 6 ماهه 14 دلار و بسته سالانه 24 دلار قیمت دارد. تمامی بسته ها شامل حجم ترافیک نامحدود، IP ثابت، پایداری دائمی سرویس و پشتیبانی از 3 کاربر همزمان می باشند.

از ویژگی های دیگر این سرویس VPN می توان به هویت کاملا ناشناس، سرعت باثبات و سریع، امکان پرداخت با ارز دیجیتال، VPN قدرتمند و اینترنت بدون مرز اشاره کرد.

SSHLAN همچنین شبکه جهانی خوبی از سرورها را ارائه می کند تا کاربران بتوانند به راحتی مکان خود را در هنگام استفاده از VPN تغییر دهند.

این سایت لیستی از نرم افزارهای پشتیبانی شده مانند NapsternetV، SSTap، HTTP Injector و دیگر ابزارهای مربوط به SSH و VPN را نیز ارائه می کند تا کاربران بتوانند از طریق آنها به سرورهای SSHLAN متصل شوند.

در مجموع، SSHLAN یک ارائه دهنده سرویس VPN امن است که به افراد امکان دسترسی آزاد و ناشناس به اینترنت را می دهد. کاربران می توانند با پرداخت آنلاین، از جمله با ارزهای دیجیتال، اشتراک VPN این سایت را خریداری کنند.

 

سایت لیستی از نرم افزارهای پشتیبانی شده از پروتکل‌های SSH و VPN مانند NapsternetV، HTTP Injector، SSTap، SSH Tunnel و دیگر برنامه‌ها را ارائه می‌کند. کاربران می‌توانند این اپلیکیشن‌ها را بر روی دستگاه‌های مختلف مانند آیفون، اندروید و ویندوز نصب کرده و اطلاعات اتصال احراز هویت شده را در آنها وارد کنند.

با برقراری اتصال از طریق این نرم افزارها، ترافیک اینترنت کاربر به صورت رمزگذاری شده و امن از سرورهای SSHLAN عبور می‌کند. این امر به آنها امکان دسترسی آزاد و ناشناس به تمامی محتوای اینترنت را بدون نگرانی از سانسور یا ردیابی می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های مفید SSHLAN، پشتیبانی از پرداخت با رمزارزها همچون بیت‌کوین است. این روش پرداخت برای افرادی که به دنبال حفظ حریم خصوصی هستند، بسیار مناسب است.

در نهایت، سایت آموزش‌ها و مقالات راهنمایی را در بخش آموزشی ارائه می‌کند تا کاربران بتوانند از تمامی قابلیت‌های این سرویس فیلترشکن SSH به خوبی استفاده کنند.

 

با این حال، معمولا سرویس دهندگان VPN خوب، بخش پشتیبانی و راهنمایی 24 ساعته را برای کاربران خود فراهم می کنند تا در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال، بتوانند در هر زمانی با پشتیبانی تماس بگیرند.

ارائه پشتیبانی شبانه روزی یکی از نکات مهم در انتخاب یک فیلترشکن اینترنت یا VPN مطمئن و با کیفیت است. کاربران می توانند از طریق تماس، ایمیل یا گفتگوی آنلاین با پشتیبانی در ارتباط باشند.

متاسفانه با توجه به محدودیت اطلاعات سایت، نمی توانم به طور قطعی بگویم که آیا SSHLAN.com خدمات پشتیبانی 24 ساعته را ارائه می دهد یا خیر. اما انتظار می رود یک ارائه دهنده VPN خوب، چنین امکانی را برای راحتی کاربران خود فراهم کرده باشد.

پیشنهاد می کنم در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در این زمینه، با بخش پشتیبانی یا فروش سایت SSHLAN تماس بگیرید تا جزئیات کامل را دریافت کنید.

اگر به دنبال خرید بهترین VPN هستید، .